Wednesday 9 March 2011

excited sangat~

yeah! sekarang aku bergelar blogger! hikk..dah lame niat nak wat blog neh..tp terbantut.huhu.
pasni aku akan jadi blogger yang berhemah. since the second day being a blogger, my head keep spinning and pening thinking of wat entry would i write. heee~ cuz i know, great entry would bring people to follow me. i pollow~.hahah
ni la reaksi aku bile dah ade blog sendirik.haha (pakcik google)

excited extremely when i had my own space. my own voice. haha
after dat..hidup aku ni blogging jer. pikir nak buh cter pasai ape. 
macam2 yang aku nak ceritakan. heheh.





pikir dan pikir lagii...
apesal cam beria nak pikir pasal blog nehh.
last2..assignment tak buat.
satu ape pun tak jalan.
kosong jer kertas..tak siap2 assignment.huhh~

ape nak jadi ni nurul~ 
contohi mamat tu..plan ape yang nak dibuat. jangan leka. jangan lalai. be wise.
so, there is several things you need to remember back and plan it well. 
1. belajar sungguh-sungguh. 2 months left. chayok dear!

2. ingat janji yang dah dibuat pada mama and abah. nak jadi anak yang berjaya kan..;)



3. solat ni ha yang paling pentingg!! JANGAN TINGGAL SOLAT YER CIK NURUL~
lagi ape yer kawan2?
meh bagi cadangan untuk cik nurul ni..menjadi seorang murid murid?wakaka yang cemerlang.huhu


pssst~gambar sume mintak at pakcik google ; )














































3 comments:

AsyieqiN Rkey said...

huu~~..join faceblog weh..nnt kenal lg ramai blogger...g kat blog aq ade logo faceblog 2..g tekan

Melati Desa said...

hahahaha..aku nak slow blog..cik ekin suh juin faceblog lak dahh.. cne nehh.. kene juin jugak la jawab nyer.hihihi

nurul asyikin(kak chik) said...

huuuu,,cikzack sgt baikkkk,,huuuu