Wednesday, 9 March 2011

se-pinggan-per-sahabat-an :p


hari ni cik nurul nak post pasal persahabatan. heee~ semua orang ade sahabat kan? so do i ;)
meh tengok gambar yang lagi satu. sebab nak cerita pasal tajuk kite hari ni. hehe
 har...ini lah yang cik nurul maksudkan. heee~
sepinggan makaroni, mane makaroni nyer??? ni pinggan kosong. hahahah kami kongsi bertiga. bukan itu sahaja, minum pun kongsi. sirap sebungkus. heeee~
gambar ni hanya hiasan. takde kaitan dengan kami. kami tak pakai mcm ni pegi tradewind. haha
sweet je rase nyer.
masing-masing penat baru balik kelas.
singgah kafe tradewind nak beli makanan. tp lambat sangat siap makanan nyer.

jadi kami jamah sepinggan makaroni dulu.
penat +lapo punyer pasal. hihihi.
err..sepinggan jer ehh. ni gambar hiasan jer. larikkkkk~

orang sekeliling pandang semacam jer.
ape ek yang dorang pikirkan.huuuu~.
positif2!
ala..sebenarnye..dorang duk kutuk la tu...huh..
heppp~namo pikir bukan2. hihih.


ehhhhhhhh...lah..kan dah lupe.korang nyer pasal lah ni. ahh! ktorang lak..ko yang pelupa. wahahaha
sedap cerita je..tapi tak bgtaw sape yang bertiga tu yer.hihih
orangnyer ialah cik nurul, mien chumill yang dok blok F tu dengan izzah. heheheh
ni pun bukan kami. haha. saje gedix. lalalala

hihih.dah. setakat ini sahaja. nanti cik nurul nak wat entry khas pasal kawan2 yang lain. happy day guys!


psst~thanx ya bc entry nie. ;)

3 comments:

Misz Mien said...

bile nk makn cik makaroni tu lg....next week....hehehe...

Melati Desa said...

hahaha.
jum2..
buleh jer..nak lagi la tuh ;p

nuruhuda_329 said...

:)